DETAYLARI GÖR
1979
1979
Geleceğin Temelleri Atılıyor
Yerli motor ve kamyon üretmek amacıyla 1979 yılında temeli atılan İnönü Fabrikası’nda üretim 1982 yılında başladı. Fabrikanın resmi açılışı ise 7 Temmuz 1986’da gerçekleştirildi
1985
1985
Tarihe Damga Vuran Seriler
1985 yılı itibarıyla Dovertech motorlu Cargo serisi kamyonlar üretilmeye başlandı. Cargo 1812 modeli, 1985-1998 yılları arasında üretildi. 1998 yılında yerini 2003 yılına kadar üretilecek olan Cargo 98MY’ye bıraktı.
2003
2003
%100 Türk İş Gücü,
%100 Yerli Üretim: Ecotorq Motor
2003 yılında H298 serisi Cargo kamyonlar ve 7.3 lt silindir hacminde 260PS/320PS/360PS/380 PS güce sahip, %100 Türk iş gücüyle yüzde %100 yerli üretilen Ecotorq motor üretimine başlandı. 2007 yılında seriye eklenen H476 serisi, %100 yerli 9.0L Ecotorq motorlu çekici ve yol kamyonları ile Cargo ürün yelpazesi genişlemeye devam etti.
2010
2010
Global Vizyon, Rekabetçi Ürünler
2010’da Cargo Yeni İnşaat Serisi, fazlar halinde pazara sunulmuş ve Ecotorq Euro5 motor üretimine geçildi. 2012 yılında yurtiçi ya da uluslararası taşımacılık yapan müşterilerin beklentilerine uygun olarak 460 PS/2100 Nm motor gücü ile segmentindeki en rekabetçi güç ve torku düşük devirlerden itibaren sunan Ford Cargo 1846T Çekici üretilip, pazara sunuldu.
2013
2013
Küçük Asya’dan Büyük Asya’ya
2013 yılında JMC Heavy Duty Vehicle Co. Limited Şirketi ile bir teknoloji lisans anlaşması imzalandı. İmzalanan anlaşma ile Ecotorq motorlar, dünyanın en büyük kamyon pazarı olan Çin’de, JMC markalı araçlar için üretilmeye başlandı.
2016
2016
Yeni Nesil Damgası
Yüzde yüz Ford Otosan mühendisliği ile geliştirilip üretilen E3, E5 ve E6 emisyon değerine sahip Yeni Nesil 9lt ve 13lt Ecotorq motor 2016 yılında piyasaya sunuldu. Yeni Nesil Ecotorq motorların yatırım değeri 100 milyon doları aşıyor.
Aradığınız kriterlerde sonuç bulunamadı, lütfen arama kriterlerinizi genişleterek tekrar arama yapınız.
Arama Sonuçları